סקרי סיכונים

כל תכנית לניהול בטיחות בסביבת העבודה מבוססת על סקר סיכונים. סקר הסיכונים כולל שלושה חלקים מרכזיים:

1.  בדיקה שמטרתה לזהות סיכונים פוטנציאלים בסביבה שבה העבודה המתבצעת.

2. הערכה של חומרת הסיכון מול הסבירות של הסיכון להתממש.

3. תכנית מפורטת שכוללת ביצועים, מעקב ופיקוח למזעור הסיכון, לרבות יישום מסקנות.

מטרתו של סקר הסיכונים - מדוע כל כך חשוב להכין את סקר הסיכונים?

המטרה של סקר סיכונים היא בראש ובראשונה להציל חיים! 

כדי שהסקר יתבצע בצורה מקצועית ומדויקת, יש צורך בבעל מקצוע מנוסה. סקר שנעשה בצורה מדויקת, מחושבת ומקיפה ימנע סיכונים וייסייע בהתנהלות נכונה באירוע בטיחות, כך שבמידה שחלילה יתרחש אירוע שכזה העובדים ידעו כיצד לפעול ו/או יהיו מערכות נוספות שיפעלו למזעור הנזק. מעבר לכך, מחייב חוק "ארגון פיקוח על העבודה" הכנה של תכנית לניהול בטיחות, כאשר על המנהל לבצע את כל הפעולות הנחוצות להפחתת הסיכונים במקום.

האם כל ארגון זקוק לסקר סיכונים?

בכל מקום עבודה בו ישנם סיכונים יש צורך בהכנת סקר סיכונים, כך שעל כל ארגון וחברה לבחון את פוטנציאל הסיכונים הקיים בסביבת העבודה. ככל שישנם יותר סיכונים, כך עולה הצורך בעריכת בדיקות מקיפות ויסודיות יותר ועריכת סקר סיכונים מקיף ומדויק.

מכיוון שבכל ארגון ישנם סיכונים שונים, צריכות הבדיקות להתאים לדרישות ולצרכים של המקום.

מי מוסמך להכין את סקר הסיכונים?

כפי שצוין - מטרתו הראשונה של סקר הסיכונים הוא להציל חיי אדם, לכן, אדם שהוסמך להכין סקרי סיכונים רשאי לערוך את הסקר החשוב. מעבר לכך, על בעל המקצוע להחזיק בניסיון מקצועי רב שנים בביצוע תפקידים שונים, תפקידים אלו עשויים להיות קשורים למשל לניהול מפעלים, תפעול מפעלים, הקמת מפעלים ותכנון מפעלים.

אותו אדם יוביל צוות של מומחים בתחומם – מהנדס המפעל, איש אחזקה, מנהל ייצור וכד', כדי לצפות את כל הסיכונים הקיימים.

חברת Safety On - הכנת סקר סיכונים מקיף ואחראי

עריכת סקרי סיכונים הינה משימה חשובה ביותר בארגונים ולכן עליה להתבצע על ידי בעלי מקצוע מנוסים, ואנו, בחברת Safety On מתמחים בכל הקשור לנושא בטיחות בעבודה.

החברה שלנו מסייעת למפעלים וחברות לעבוד בצורה בטוחה ויעילה, כאשר שירותינו ניתנים בהתאם לצרכים של כל חברה ומפעל, ובהתאם לעידן המתקדם ורווי השינויים בו אנו חיים. 

במסגרת שירותינו אנו מקפידים לחשוב ולפעול באופן יצירתי ומשתפים את ההנהלה והעובדים במטרה להביא לשיפור ההתנהגות של כל הנמצאים בארגון.

שירותינו כוללים בין היתר עריכת סקרי סיכונים המוכנים בצורה מקצועית, מקיפה ומדויקת.

במידה שאתם מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות שירותינו, אתם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הטלפון, על ידי שליחת מייל או על ידי מילוי הפרטים שלכם בטופס ההתקשרות ונחזור אליכם בהקדם.

נשמח לעמוד לשירותכם!

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.