יתרונות בהעסקת יועץ בטיחות בארגון

היום כולם כבר מבינים את החשיבות של העסקת יועץ בטיחות בארגון. מדובר ללא ספק על אחד התפקידים החשובים והחיוניים ביותר בכל ארגון, מאחר ותפקידו של יועץ הבטיחות הוא לסייע למעסיק להבטיח סביבת עבודה בטיחותית עבור העובדים. יש להבין כי במידה ויועץ הבטיחות מבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר, ניתן יהיה להבטיח לכל ארגון סביבת עבודה בטיחותית יותר. הדבר יפחית את כמות תאונות העבודה ומחלות המקצוע וכמובן יעודד עליה בתפוקת העבודה. יועץ הבטיחות אמור לוודא כי העובדים מכירים את כל כללי הבטיחות ויודעים כיצד להתנהל על פיהם. אנו בחברת Safety On נשמח לסייע ולייעץ לכם בתחום הבטיחות ואף לספק לכם יועץ בטיחות מקצועי ומנוסה. 

העסקת יועץ בטיחות בארגון – מדוע כדאי להשקיע בכך?

קודם כל, כדאי להדגיש כי לא מעט סוגים שונים של עסקים, חברות וארגונים, זקוקים לשירותיו של יועץ בטיחות מקצועי ומנוסה. הדבר נכון עבור מפעלים, מרכזים רפואיים, בנקים וכדומה, מאחר וכמעט בכל מקום עלולים להופיע כשלי בטיחות, אשר עלולים לגרום לתאונות מצערות. לכן מי שמעוניין להימנע מתשלום של פיצויים, תביעות משפטיות ותחלופה גבוהה של עובדים לא מרוצים, חייב להשקיע ביועץ בטיחות, אשר יצליח להפוך את מקום העבודה למקום בטיחותי ונעים יותר עבור העובדים. יועץ הבטיחות אמור לכתוב נהלי בטיחות המתאימים לאופי ולסגנון של הארגון, לערוך סקרי סיכונים, לבחון מחדש שיטות עבודה קיימות, להרחיק מפגעים שונים, לבנות תוכנית הדרכת בטיחות ועוד. בצורה כזו, ניתן להבטיח כי מקום העבודה מתנהל בצורה בטיחותית וכי הסיכון לתאונות עבודה יפחת באופן משמעותי.

העסקת יועץ בטיחות בארגון – נקודות חשובות ששווה להכיר

יועץ בטיחות חייב להיות בעל מקצוע מנוסה ומקצועי, אשר מתמחה בתחום ומכיר אותו לעומק. רק יועץ בטיחות שמכיר את החוקים והנהלים השונים, יוכל להבטיח לכל ארגון את סביבת העבודה הבטיחותית והאיכותית ביותר. חשוב להבין כי רק אנשי המקצוע המובילים ביותר, מכירים את כל הדרישות המשתנות וטורחים להתעדכן בכל העדכונים התכופים בתקנות הבטיחות. רק ייעוץ בטיחות הניתן בהתאמה אישית לצרכי הארגון, יוכל לשפר את רמת הבטיחות במקום ולהפחית את תדירות תחלופת העובדים. בצורה כזו, ניתן יהיה לחסוך לא מעט כסף על הכשרת עובדים חדשים. מעבר לכך, הקפדה על הבטיחות תמנע או לפחות תצמצם את תאונות העבודה, ובכך תפחית את העלויות הכרוכות בתביעות משפטיות ובתשלום הפרמיה לחברות הביטוח. בנוסף לכך, יועץ בטיחות יוכל לשפר את התחושה של עובדי הארגון, מאחר והדבר מעיד על השקעה בבטיחות ובסביבת העבודה שלהם.

אנו בחברת Safety On מתמחים בתחום הבטיחות ומספקים יועצי בטיחות לארגונים ברמה הגבוהה ביותר. אנו נשמח לסייע וללוות אתכם, במטרה להפוך את מקום העבודה שלכם לבטוח יותר. אנו מספקים שירות מותאם אישית לצרכי הארגון. לקבלת ייעוץ ופרטים נוספים, צרו קשר.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.