מה תפקידו של יועץ בטיחות?

כבעלי עסק או מפעל, אתם נושאים באחריות רבה כלפי הצלחתו של העסק, תזרים המזומנים, המשכורות, יחסי האנוש והקשרים שנוצרים ביניכם ובין העובדים, הספקים והלקוחות שלכם, איכות המוצרים שלכם, שביעות הרצון של הלקוחות שלכם, הצלחת שיתופי הפעולה שלכם ונושאים נוספים. 

לצד הנושאים הרבים עליהם אתם אחראיים, יש לכם תפקיד חשוב אפילו יותר - תפקיד זה הוא לשמור על הבטיחות במקום העבודה. 

שמירה על בטיחות במקום העבודה היא עבודה בפני עצמה, שכן יש הרבה נהלים, תקנות וחוקים לפיהם יש לעבוד.

 על ידי שמירה על כל כללי הבטיחות הנחוצים, יהיה ניתן להגן על בריאותם של העובדים ולמנוע נזקים לציוד ולסביבה. כדי שכל תהליכי העבודה יתבצעו בהתאם לנהלים והחוקים, חשוב להעסיק יועץ בטיחות מקצועי.

תפקידים של יועץ בטיחות

ליועץ הבטיחות יש תפקידים רבים, ועליו להיות בקיא בכל החוקים והתקנות שקשורים לנושא הבטיחות. 

יועץ הבטיחות הוא האדם עליו סומכות הרשויות המקומיות, ובנוסף להן, המשטרה ורשות הכבאות, כל הגורמים הללו סומכים על כך שהיועץ יפחית את הסיכונים ואף ימנע סיכונים במקום העבודה על ידי מציאת פתרונות יעילים וביצוע פעולות רבות נוספות.

במקרים רבים יהיה יועץ הבטיחות בעל ניסיון בעבודה כממונה בטיחות או בעל ניסיון בהנדסת בטיחות. תפקידים אלו מקנים לו ידע נרחב בנושא הבטיחות ומאפשרים לו לראות את התמונה בצורה מדויקת ולהתאים פתרון לכל סיכון. 

יועץ הבטיחות אחראי על בניית תוכניות בטיחות, קבלת היתר רעלים, קבלת רישיון עסק, קבלת אישורים לתוכניות, עריכה של סקרי סיכונים והעברת הדרכות.

לצד החוקים והנהלים לפיהם חייבים לעבוד כל עסק ומפעל, ישנם סיכונים שונים לכל עסק. 

במפעל מסוים יכול הסיכון להיות תוצאה של פעולות אותם מבצעים העובדים, בעוד בעסק אחר נובע הסיכון מהחומרים בהם העסק משתמש או מחזיק.

 על כן, צריך יועץ הבטיחות להכיר בכל הסיכונים ולמצוא את הדרכים הטובות ביותר להפחתתם ואף למניעתם.

קבלת שירות מיועץ בטיחות מנוסה, מסייעת לכל בעל מפעל או עסק.

 על ידי קבלת שירות מהיועץ ניתן למזער את הסיכונים ולמצוא פתרונות יעילים לבעיות שעלולות לעלות בפגיעה בסביבה, ברכוש או בחיי אדם. 

יועץ בטיחות מקצועי שסייע למפעלים ובתי עסק רבים ויודע כיצד להתאים את שירותיו לכל עסק, יוכל להגן על העובדים, הרכוש והסביבה - לכן, זהו השירות החשוב ביותר שיכול בעל המקום לקבל. 

במידה שאתם מעוניינים לקבל שירות מיועץ בטיחות מקצועי ובעל ניסיון, אתם מוזמנים לפנות אל החברה שלנו - Safety On. החברה שלנו מתמחה במתן שירותים למפעלים ובתי עסק ומסייעת להם להפוך את מקום העבודה למקום בטוח.

ניסיוננו מאפשר לנו להתאים את שירותינו לכל עסק ולהצליח למזער ואף למנוע את הסיכונים האפשריים.

אם אתם מעוניינים לקבל מאיתנו שירות או לשאול אותנו שאלה, אתם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הטלפון, המייל או על ידי מילוי הפרטים שלכם בטופס ההתקשרות ונחזור אליכם בהקדם.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.