כיצד פועלים לשיפור הבטיחות במקום העבודה?

הקפדה על נושא הבטיחות במהלך העבודה היא עניין קריטי. העובדים יוצאים מדי יום לעבודתם וחשוב מאוד לשמור על בריאותם הפיזית והנפשית, כך שהם יחזרו לביתם בשלום. 

מעבר לכך, חשוב לשמור על הסביבה ולמנוע מצב שבו חומרים מסוימים או פעולות מסוימות, חוסר מתן תשומת לב או מקרים אחרים יתרחשו ויגרמו חלילה לנזקים ואסונות.

שמירה על הבטיחות בעבודה - נושא מורכב שדורש סיוע 

שמירה על בטיחות במפעלים ועסקים היא נושא מורכב שכולל הרבה חוקים, מסמכים, אישורים ונהלים שחייבים להתבצע בצורה מדויקת. 

ברוב המקרים, יהיה לבעל המקום קשה מאוד להקפיד על כך שכל הנהלים יתבצעו בהתאם לחוק. כדי להסיר את המטלה הגדולה הזו וכדי לוודא שכל הנושאים מטופלים ומתבצעים בהתאם לנהלים, כדאי לפנות אל חברה שמתמחה בנושא הבטיחות.

אנו - בחברת Safety On, מתמחים בנושא הבטיחות ומסייעים למפעלים ובתי עסק לפעול בהתאם לכל התקנות והחוקים שנקבעו בחוק. 

על ידי קבלת שירותים מהחברה שלנו, יכולים מפעלים ובתי עסק להסיר דאגות רבות. כמובן שעליהם לבצע את כל הפעולות הנחוצות ולהקפיד לשמור על כללי הבטיחות, אך הידיעה שאנו - חברה שמתמחה בתחום, מסייעת ומלווה אותם ומקפידה על כך שכל הנהלים יתבצעו בהתאם לחוק, מרגיעה ומסירה דאגות רבות. 

על ידי קבלת שירותים מהחברה שלנו יכולים עסקים ומפעלים למנוע טעויות שיפגעו ברכוש, בסביבה ובעובדים.

אילו שירותים אנו - בחברת Safety On מציעים ללקוחותינו?

החברה שלנו יכולה לספק מענה מלא לכל הצרכים של בתי העסקים והמפעלים. אנו דואגים למינוי ממונה בטיחות מקצועי שמסייע למקום לבנות ולבצע פעולות שונות. 

הממונה גם עוקב אחר הפעולות הללו ומוודא שהבטיחות נשמרת בהתאם לחוקים, לתקנות והנהלים. 

כמו כן, אנו ממנים יועץ בטיחות שמסייע לבתי העסק בדרכים שונות: בין היתר על ידי מציאת פתרונות ומניעת סיכונים, קבלת אישורים, עריכה של סקרי סיכונים וייצוג של העסק מול גורמים שונים.

נוסף על כך, החברה שלנו מלווה עסקים שמתמודדים עם תאונות חוזרות. החברה שלנו מסייעת לאותם עסקים להפוך את מקום העבודה לבטוח יותר.

החברה שלנו עוסקת גם בהעברת הדרכות לעובדים. ההדרכות מקנות לעובדים את הידע הנחוץ בנוגע לשמירה על כללי הבטיחות בעבודה. 

על ידי התנהלות נכונה שמותאמת להנחיות, ניתן לשפר את מצבו של העסק מבחינות רבות. ההדרכות יכולות לשפר את איכות העבודה, לחסוך לעסק כספים, לתרום לתדמית של המקום, וכמובן - להפחית ואף למנוע סיכונים. 

שירותים נוספים שאנו מציעים הם: ייעוץ ארגונומי במטרה להפוך את סביבת העבודה של העובדים לבריאה וטובה יותר, דאגה לכל נושא תוכניות הבטיחות והמסמכים הרגולטורים ומינוי יועץ קורונה לעסקים.

אם אתם מעוניינים לקבל מאיתנו שירותים, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם להפוך את מקום העבודה לבטוח יותר עבור העובדים, הסביבה והרכוש

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.