הדרכת כיבוי אש - הפחתת סיכונים ומניעת סיכונים בארגונים, חברות ומפעלים

פריצת שריפה היא אחת הסכנות הגדולות בסביבה הביתית ובמקום העבודה. התלקחות אש עלולה לפגוע בנפש וברכוש, לגרום לשאיפת עשן רעיל, חנק ומוות. 

כדי להפחית את הסיכונים לכך שהתפרצות שריפה תגרום לנזקים ואף למנוע אותם, חשוב לערוך הדרכת כיבוי אש בכל ארגון. באמצעות הדרכת כיבוי אש לעובדים, יהיה ניתן ללמד את העובדים כיצד לעבוד באופן בטוח, איך להפחית את הסיכונים לפריצה של שריפה, איך להתמודד במקרים בהם פורצת דליקה וכיצד לפעול באופן יעיל ובמהירות. 

מה כוללת הדרכת כיבוי אש? נושאי הלימוד במסגרת ההדרכה ותרגול מעשי

הדרכה מקצועית תכלול לימוד של חומר תיאורטי ותרגול מעשי ותקנה לעובדים ידע מקיף בנוגע לסיכוני האש. כמו כן, ילמדו העובדים על הגורמים שמובילים להתפרצות שריפות, הדרכים שבאמצעותן ניתן לכבות אש, התנהגות חום ועשן, מערכות לגילוי אש (עמדות כיבוי, ספינקלרים, מטפים ואביזרים נוספים), דרכי התנהגות בזמן דליקה, בטיחות בחשמל וכפי שצוין - תרגול מעשי בכיבוי אש.

 התרגולים המעשיים כוללים: שימוש בציוד מגן, שיטות לכיבוי שריפות, ביניהן: קירור, השנקה ובידוד, תרגול מעשי של שימוש במטף, מצבי חירום ודרכי ההתמודדות עימם ופינוי אנשים בזמן חירום.

הידע התאורטי חשוב אך התרגול המעשי הוא הכרח. תרגול עובד בהפעלת מטף יכול להיות ההבדל בין שריפה גדולה לשריפה שניתן להשתלט עליה עם נזק מזערי. 

הדרכת דרכת כיבוי אש – סימולטור אש חיה

לחברתנו סימולטור אש חיה הפועל באמצעות גז. מתקן זה הוא בעל תקנים אירופיים ובטוח לשימוש מאשר חבית הסולר/בנזין המסורתית.

בנוסף, לרשותנו מטפי מים שמרגישים ממש כמו מטפים אמתיים. מטפים אילו מתאימים לעסקים/מפעלים שלא יכולים להפעיל מטפי אבקה בשטחם בגלל לכלוך או עלות כלכלית.

היתרונות ברורים:

  • כל עובד מדמה "מצב אמת" - קורע את הפלומבה ושולף את הניצרה מהמטף.
  • יכולת תרגול של מאות עובדים ביום.
  • מופעל בגז 
  • ללא לכלוך של אבקה, ללא ריח של סולר/בנזין.
  • עלויות נמוכות בהשוואה לשימוש במטפי אבקה
  • מכשיר תיקני
  • לשמור על העובדים שלכם ולקיים הדרכות בטיחות בעזרת חברת Safety On

כבעלי ארגון או מפעל, עליכם להבטיח שהעובדים שלכם יימצאו במקום מוגן ובטוח ככל אשר ניתן. כדי לעשות זאת, עליכם לדאוג בין היתר לכך שהעובדים יעברו הדרכות בטיחות מסודרות באופן תקופתי. 

על ידי קבלת שירות מהחברה שלנו - Safety On, שמתמחה בכל הנוגע לשמירה על הבטיחות במקום העבודה, תוכלו להיות בטוחים שהעובדים שלכם עוברים את הדרכות הבטיחות הנחוצות ושההדרכות ניתנות על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומתקיימות בתדירות הנחוצה. 

החברה שלנו צברה ניסיון נרחב בתחום הבטיחות ואנו מספקים שירותים למגוון לקוחות מרוצים, ביניהם: קופת חולים כללית, בנק ישראל, אינטל, מועצה אזורית בני שמעון, החברה לשירותי איכות הסביבה וחברות, ארגונים ומפעלים נוספים. 

אנו מתמחים בהתאמת השירותים הניתנים לצרכים של כל ארגון ומפעל ומעניקים שירות מקצועי וליווי צמוד. 

תועלות נוספות של שמירה על הבטיחות בעבודה כוללות: הקטנת העלויות בגין תאונות עבודה (שחברת הביטוח לא מממנת), שיפור התדמית של מקום העבודה בפני העובדים, הרשויות והאוכלוסייה, הקטנת הפריימה ושיפור התחושה של העובדים.

הדרכות כיבוי האש שיועברו בארגון או במפעל שלכם, יקנו לעובדים את הידע והביטחון הדרוש בנוגע לכיבוי אש והם יהיו מודעים לסיכונים, יעבדו בצורה בטיחותית וידעו כיצד לפעול במידה שתפרוץ שריפה.

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף בנוגע לשירותים שלנו, אתם מוזמנים לפנות אלינו. תוכלו ליצור איתנו קשר באמצעות הטלפון, על ידי שליחת מייל או על ידי מילוי הפרטים שלכם בטופס ההתקשרות ונחזור אליכם בהקדם.

נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם לייצר מקום עבודה בטוח.


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.