יועץ בטיחות אש

אחד השירותים החשובים שעל כל בעל עסק, חברה או מפעל לקבל נוגע לבטיחות אש. התלקחות אש ושאיפת עשן מהווים גורמי סיכון מרכזיים במבנים ובמידה שלא יודעים מהם כללי הבטיחות ונוהגים לפיהם, מצטיידים במיגון מתאים, מתכננים את המבנה כך שהוא יהיה בטיחותי ופועלים בצורה נכונה במקרה שמתלקחת אש במקום, עלולה שריפה לסכן חיי אדם ורכוש. כדי לשפר את רמת הבטיחות במבנים, חשוב לפנות אל יועץ בטיחות אש.

מיהו יועץ בטיחות אש ומהם תפקידיו?

יועץ בטיחות אש הוא אדם שעבר הכשרה בנושאי כבטיחות באש שמטרתה לסייע לאנשים אחרים לדעת כיצד ניתן להתגונן מפני אש. יועץ בטיחות אש מתמחה במיגון חללים של בתים פרטיים, בנייני מגורים, מבנים ציבוריים, משרדים ומבני תעשייה. 

במקרה שמדובר על מפעל או עסק, מעביר יועץ הבטיחות הדרכות למנהלים ולעובדים. ההדרכות כוללות הסברים על כל הכללים הקשורים לבטיחות אש, לרבות אביזרים הכרחיים והבנת הדרכים הבטוחות ביותר להתמודדות עם עשן ואש והימנעות מדליקות. יש לציין שיועץ הבטיחות יכול להיות גם כבאי.

יועצי בטיחות מסייעים לאחראים על המבנה לתכנן את התקנת אמצעי המיגון מפני אש ועשן, ביניהם: קופסאות ניפוץ לאזעקות אש, צינורות כיבוי אש, מטפים וספרנקלרים. 

נוסף על התכנון ההנדסי של דרכי המיגון, מתבצע גם סנכרון ואישור התוכניות מול שירותי הכבאות וההצלה.

מעבר לזאת, מסייעים יועצי בטיחות אש גם בתכנון מבנים שיאפשרו יציאה מהירה ובטוחה במקרים של שריפה ודואגים לנושא הלגליזציה למבנים קיימים, הכנה של תיקי מפעל, בקשות לרישיונות עבור מבנים ומתן אישור לאחר הבניה על סידורי בטיחות אש.

חברת Safety On - לשים את הבטיחות במרכז הבמה

כפי שצוין בתחילה - כבעלי חברה, עסק או מפעל, מוטלת עליכם אחריות לדאוג לכך שהעובדים שלכם וכל האנשים שנמצאים במבנה יהיו בטוחים ויחזרו לביתם בשלום. כמו, כן אתם אחראים לכך שהציוד שנמצא במקום לא ייפגע. 

כדי לשפר את רמת הבטיחות במבנה יש לבצע פעולות רבות וביניהן לקבל שירות מיועץ בטיחות אש מקצועי, בכך, נוכל לסייע לכם.

החברה שלנו - Safety On, מתמחה בנושא הבטיחות ומספקת שירותים לחברות, עסקים ומפעלים מגוונים,  כך שאנו יודעים כיצד להתאים את שירותינו לצרכים של כל עסק, חברה או מפעל וכן לעידן המתקדם ורווי השינויים בו אנו חיים.

במסגרת שירותינו, אנו מספקים שירותי ייעוץ בטיחות אש ומסייעים לבעל המקום לשמור על הבטיחות של  העובדים והרכוש. 

שירותינו מגוונים ביותר וכוללים בין היתר: תכנון סידורי כיבוי אש, העברת הדרכות בטיחות לאחראים על המבנה ולעובדי המקום, קבלת שירותים מיועצים מקצועיים ודאגה לכל הרישיונות והמסמכים הנחוצים.

אם אתם מעוניינים לקבל שירות מיועץ מבטיחות אש, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות הטלפון, על ידי שליחת מייל או על ידי מילוי הפרטים שלכם בטופס ההתקשרות ונחזור אליכם בהקדם. 

.נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם להפוך את מקום העבודה למקום בטוח ומוגן.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.