יועץ בטיחות למפעלים - מדוע כל כך חשוב לקבל שירות מיועץ בטיחות מקצועי?

עבודה במפעל כרוכה בסיכונים רבים ואי הקפדה על כללי הבטיחות עלולה לעלות בחיי אדם, לפגוע ברכוש ולהוביל לתביעות ונזקים נוספים. 

מודעות גבוהה לגבי נושא הבטיחות והתנהלות בהתאם לכללים יכולה להפחית את הסיכונים הללו. על כן, חשוב להשקיע באמצעים בטיחותיים ולוודא שכל העובדים במקום מכירים את כללי הבטיחות ומתנהלים על פיהם.

כדי להבטיח שכללי הבטיחות יתקיימו ושכל העובדים במקום יתנהלו בהתאם לכללים, צריכים המנהלים לדאוג לכך שהמודעות לגבי הנושא תהיה גבוהה, תפקיד זה מוטל על המנהלים מתוקף החוק אך ישנם גם יועצי בטיחות למפעלים שמתמחים בתחום ויכולים לסייע בכך. 

יועץ בטיחות למפעלים הוא אחד מאנשי המקצוע שמסייעים למפעלים להכיר את כללי הבטיחות ולפעול על פיהם. 

יש לציין שיועצי הבטיחות נחוצים לכל עסק - לא רק למפעלים, אלא גם לעסקים אחרים, כמו למשל: מרכזים רפואיים ובנקים.

תפקידים של יועץ בטיחות למפעלים - כתיבת נהלים, עריכת סקרי סיכונים ותפקידים נוספים

על ידי קבלת שירות ייעוץ בטיחות למפעלים ניתן למזער את הסיכונים במפעלים ואף למנוע אותם. תפקידיו של יועץ בטיחות למפעלים, נוגעים בין היתר למתן פתרונות למזעור סיכונים אילו, למשל בהוספת גידור, מיגון מכונות, בחינה מחודשת של שיטות העבודה, הרחקת מפגעים, בניית תוכניות הדרכה וכתיבת נהלים - בהתאם לסיכונים הקיימים במקום העבודה.

 את הנהלים הללו מעבירים המנהלים לעובדים. 

כמו כן, מבצע יועץ בטיחות למפעלים סקרי סיכונים ומפגעים, בהתאם לממצאים הוא בונה תכנית עבודה שתסייע במניעת תאונות עבודה, תכנית זו יכולה לכלול למשל: הדרכות, מעקב אחר כלים הדרושים בבדיקה לפי חוק, התאמת ציוד מגן אישי לאופי העבודה 

תפקידו של יועץ בטיחות למפעלים אינו מסתכם בכך ועליו להמשיך לעבוד באופן שוטף ולסייע למעסיק לוודא שהדרישות מתקיימות באמצעות ביקורות תקופתיות ועריכת שינויים בהתאם לצורך.

Safety On - לספק לעובדים שלכם את סביבת העבודה הבטוחה ביותר שניתן

יועץ בטיחות למפעלים חייב להיות מנוסה בתחום, להכיר את החוקים, הנהלים והדרישות. כמו כן, עליו להיות מעודכן בנוגע לשינויים שחלים בחוק ובתקנות הבטיחות. 

במידה שאתם מחפשים ייעוץ בטיחות למפעלים, אתם מוזמנים לפנות אל החברה שלנו - Safety On

החברה שלנו מתמחה בתחום הבטיחות במקום העבודה ומלווה ארגונים במטרה להפוך את מקום העבודה לבטוח ולשפר את איכות העבודה לרבות ייעוץ בטיחות למפעלים. 

אם תחליטו לקבל מאיתנו שירותים, תקבלו שירות מותאם אישית לצרכי המפעל, תשפרו את רמת הבטיחות, תפחיתו את תדירות תחלופת העובדים ועל ידי כך את עלויות ההכשרה של עובדים חדשים.

 נוסף על כך, תפחיתו את תאונות העבודה ואת העלויות הכרוכות בתביעות, תקטינו את הפרימה ותשפרו את התחושה של העובדים במפעל, שכן הם ירגישו שההנהלה דואגת להם ומשקיעה משאבים כדי להבטיח שהם יעבדו במקום בטוח ומוגן ככל אשר ניתן.

במידה שאתם מעוניינים לקבל מאיתנו שירות ולקיים עימנו פגישת היכרות, אתם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הטלפון או על ידי שליחת מייל. 

כמו כן, אתם מוזמנים למלא את הפרטים שלכם בטופס ההתקשרות ונחזור אליכם בהקדם.

נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם לשפר את רמת הבטיחות במפעל.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.