כיצד יוצרים סביבת עבודה בטוחה ויעילה?

הנושא החשוב ביותר עבור כל עסק הוא נושא הבטיחות. נושא זה חשוב ביותר בין אם מדובר על משרד בו העובדים יושבים במהלך רוב שעות העבודה מול מחשבים, ובין אם מדובר על עבודה במפעלים שדורשת מהעובדים לשאת ציוד וחומרים, לעבוד עם מכשירים ולבצע עבודה פיזית. 

לכל עסק יש סיכונים משלו ובהתאם להם יש להתאים את הסביבה. 

על ידי התאמת סביבת העבודה לסוג העבודה ניתן לשמור על הבריאות הפיזית והנפשית של העובדים, הספקים והלקוחות שמגיעים למקום ולהפחית ואף למנוע פגיעה בסביבה, פגיעה ברכוש ופגיעה בחיי אדם.

דאגה לנושא הבטיחות - עבודה בפני עצמה

מכיוון שדאגה לנושא הבטיחות היא עבודה בפני עצמה, שכן היא דורשת ידע רב, הכרת כל החוקים והנהלים, קבלת אישורים והיתרים, העברת הדרכות לצוות העובדים, שילוט מוצרים שמסכנים את הסביבה ונושאים אחרים, חשוב שגורם מקצועי יטפל ויפקח על הנעשה. 

באמצעות בעלי מקצוע מיומנים, כמו למשל: יועץ בטיחות, ממונה בטיחות, יועצי ארגונומיה, יועצים שמעבירים הדרכות בטיחות, בעלי מקצוע שמתמחים בכל הנוגע לתוכניות בטיחות ומסמכים רגולטורים ואף יועצי קורונה, יכולים בעלי עסקים לשמור על כל כללי הבטיחות במקום העבודה ולהיות בטוחים שההנהלה וכל העובדים בקיאים בחוק ופועלים בהתאם להנחיות. 

יצירת סביבת עבודה בטוחה - התרומה לשיפור איכות העבודה

סביבת עבודה בטוחה מסייעת מאוד גם בשיפור איכות העבודה. עובדים שמרגישים טוב מבחינה פיזית ונפשית חולים פחות, ולכן, לוקחים פחות ימי מחלה. 

כמו כן, העובדים ערניים ונמרצים יותר כשהם עובדים במקום בטוח.

מעבר לכך, דאגה לנושא הארגונומיה והקפדה על שימוש בשולחנות וכיסאות מתאימים , תאורה מתאימה, מודעות לגבי יציבה נכונה בעת העבודה, הכרה בחשיבות של לקיחת הפסקות יזומות במהלך העבודה כדי להזרים את הדם בגוף וכדי למתוח את השרירים - כל אלו הינם חלק בלתי נפרד מיצירת סביבת עבודה בטוחה ויעילה.

 הקפדה על כל הנושאים הללו תסייע במניעת מחלות שונות, בייעול העבודה, בחיסכון בכספים ואף תשפר את התדמית של העסק ותעלה את המורל של העובדים.

Safety On - העסק שלכם בידיים טובות

במידה שאתם בעלי מפעלים או בתי עסק, חשוב שתשמרו על עצמכם, על העובדים שלכם, על הסביבה שלכם ועל הציוד. הבטיחות היא הנושא החשוב ביותר בכל עסק. 

כדי להעניק לעובדים שלכם את כל התנאים שיאפשרו להם לשמור על הבריאות וכדי למנוע נזקים ואסונות, רצוי שתפנו אל חברה שמתמחה בתחום שיפור תרבות הבטיחות, ואנחנו - חברת Safety On, נוכל לבצע את העבודה בצורה מקצועית ויעילה.

שירותי החברה שלנו מגוונים ביותר ואנו מתאימים אותם לצרכים של כל בית עסק ומפעל. 

אנו מספקים מענה כולל של שירותים, כך שעסקים שמקבלים מאיתנו שירותים ופועלים בהתאם להנחיות של בעלי המקצוע שלנו, יכולים להיות רגועים.

במידה שאתם מעוניינים לשאול אותנו שאלה או לקבל מאיתנו שירות, אתם מוזמנים לצלצל אלינו, לשלוח לנו מייל או למלא את הפרטים שלכם בטופס ההתקשרות ונחזור אליכם בהקדם.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.