מי נדרש לשירותי ממונה בטיחות בעבודה?

לממונה הבטיחות יש תפקידים חשובים ביותר. במסגרת שירותיו, על ממונה הבטיחות לדאוג לשיפור הבטיחות בעסק - הוואי אומר להוביל תהליכים שונים של בניית מערך לניהול בטיחות וליישם מערך לניהול בטיחות. כמו כן, נדרש ממונה הבטיחות לכתוב נהלים והוראות בטיחות, לערוך סקרי מפגעים וניהול סיכונים, לחקור תאונות עבודה ולחקור מחלות מקצוע במטרה להפיק מהן לקחים כדי למנוע את חזרתן בעתיד. מעבר לכך, מתפקידו של ממונה הבטיחות בעבודה לאתר מפגעים ולהתריע עליהם למעסיק, לערוך תצפיות ומבדקים על מנת לבחון את הטמעת הוראות הבטיחות והנהלים, לערוך ועדות בטיחות, לדווח למעסיק במידה שהוראות הבטיחות מופרות ולוודא כי מתקיים מעקב תקינות אחר כלי העבודה, ציוד מגן אישי, תקני הבטיחות וציוד נוסף שיש לבדוק מדי תקופה, אלו הם חלק מתפקידיו של ממונה הבטיחות בעבודה. 

ממונה בטיחות בעבודה - באילו מקרים מחויב המעסיק לקבל ממנו שירות?

ממונה בטיחות בעבודה הינו יועץ להנהלה בכל הקשור לבטיחות ובריאות במקום העבודה. לפי חוק הארגון והפיקוח על העבודה, חלה חובה למנות ממונה בטיחות במקרה שמדובר על מקומות עבודה בהם עובדים 50 עובדים ומעלה, עסקים מתחום החקלאות אשר מעסיקים 50 עובדים ומעלה, אתרי בנייה בהם עובדים 100 עובדים ומעלה ובתי עסק אחרים, זאת במקרה שהמפקח האזורי קבע שיש למנות בהם ממונה בטיחות בשל הסיכונים המאפיינים אותם. חשוב לציין כי גם מומלץ עבור עסקים, ארגונים, חברות ומפעלים שאינם נדרשים לפי החוק להעסיק ממונה בטיחות, לקבל את השירות החיוני והחשוב.

החשיבות הרבה של קבלת שירות מממונה בטיחות מקצועי

ממונה בטיחות מקצועי, אשר עובד בחברה מובילה בתחום הבטיחות, יוכל לספק מענה מלא לצרכים הספציפיים של העסק ולסייע רבות במזעור נזקים, העלאת המודעות בנוגע לבטיחות בסביבת העבודה, שמירה על בריאותם של העובדים, שמירה על התנהלות נכונה ובטוחה והתנהלות נכונה במקרה של אירוע. קבלת שירות מממונה בטיחות מקצועי תסייע גם בתחלופת העובדים, כך שלא יהיה צורך להכשיר עובדים חדשים בתדירות גבוהה ולהשקיע בכך זמן יקר. כמו כן, יהיה ניתן להקטין עלויות בגין תאונות עבודה, להפחית את דמי הביטוח, לשפר את התדמית של מקום העבודה והחשוב מכל (ונחזור על כך) - לשמור על העובדים.

Safety On - ממונה בטיחות מקצועי שדואג לכם, לעובדים שלכם, לציוד ולסביבה

במידה שאתם נדרשים לקבל שירות ממונה בטיחות או במידה שאתם מעוניינים לקבל שירות מממונה בטיחות למרות שהחוק אינו מחייב את הארגון שלכם, אתם מוזמנים לפנות אל החברה שלנו - Safety On ולקבל שירות מקצועי מבעל מקצוע מנוסה אשר יתאים את שירותיו לצרכים הספציפיים שלכם. אנו בחברה, נשמח לעמוד לשירותכם, לענות על כל שאלה וללוות אתכם בתהליכים החשובים. 

תוכלו ליצור איתנו קשר באמצעות הטלפון, על ידי שליחת מייל או על ידי מילוי הפרטים שלכם בטופס ההתקשרות ונחזור אליכם בהקדם.