מה הן התקנות לעבודות בגובה

היום קיימות תקנות ברורות ומדויקות לעבודות בגובה, במטרה להפחית את מספר מקרי המוות בתחום. לא פעם ניתן לשמוע בחדשות על פועל בניין שנפל מאחד הפיגומים או עובד שהיה מעורב בתאונת עבודה בגובה. מקרים מסוג זה עלולים להסתיים בצורה קשה במיוחד, לכן חשוב מראש להקפיד על התקנות לעבודה בגובה, במטרה להימנע מתאונות עבודה ופציעות מיותרות.

אנו בחברת Safety On מתמחים בהדרכות בטיחות בגובה, ומקפידים להעביר לעובדים את ההדרכה המקיפה והיסודית ביותר בתחום. באמצעות ההדרכה העובדים יכולים ללמוד אודות שיטות העבודה הנכונות בגובה, במטרה לצמצם למינימום ההכרחי את הסיכון בעבודה שלהם.

תקנות לעבודות בגובה – מה חשוב לדעת בתחום?

קודם כל, חשוב שכל בעל עסק יקפיד על ביצוע תכוף של הדרכת בטיחות בגובה, על מנת לוודא כי כל העובדים שלו מכירים את התקנות והנהלים שנקבעו על ידי משרד התמ"ת. 

בצורה כזו, העובדים יהיו מודעים יותר לסיכונים הקיימים בסביבת העבודה שלהם ויבחרו לפעול בצורה בטיחותית יותר, במטרה למזער את הסיכון לתאונת עבודה. כדאי לדעת כי המעסיק מחויב לפי חוק לספק לעובדים שלו הדרכות בטיחות בגובה, ואף לוודא כי העובדים הבינו את ההנחיות השונות. כדאי לזכור כי בסופו של יום, העובדים מהווים את הנכס היקר ביותר של כל בעל עסק, לכן חשוב להשקיע בהם ולספק להם את סביבת העבודה האיכותית והבטיחותית ביותר. 

כאשר מדובר על עבודות בגובה, ישנו סיכון גבוה יותר לתאונות עבודה, ולכן חשוב להעניק לעובדים את הדרכת הבטיחות המקצועית והאיכותית ביותר בתחום. הדרכה ברמה גבוהה תהיה מותאמת אישית לצרכים הספציפיים של העסק.

מה כוללות תקנות לעבודות בגובה?

תקנות לעבודות בגובה קובעות כי כל עבודה אשר מתבצעת בגובה ולה פוטנציאל נפילה לגובה העולה על שני מטרים, אם באמצעות סנפלינג, סולמות, במות הרמה, סלי הרמה ממלגזה, טיפוס על פיגומים ועוד, מחייבת הסמכה מתאימה, שימוש ברתמות בטיחות ייעודיות, אשר נקשרות בנקודת עיגון מאובטחת או מערכות אחרות למניעת נפילה. 

כמו כן, כל עובד חייב להיות מצויד בציוד העומד בכל תווי התקן הנדרשים, כולל חבלים, רתמות, קסדות, נעלי עבודה ועוד. 

אנו בחברת Safety On מתמחים בתחום של הדרכות בטיחות. אנו מעסיקים את טובי המדריכים בתחום ומבטיחים לכל מעסיק את ההדרכה היעילה, המקיפה והיסודית ביותר. כל מדריכי הגובה שלנו מאושרים להדריך בגובה מטעם מנהל הבטיחות והגאות התעסוקתית. בסיום ההדרכה שלנו, העובדים יקבלו תעודת הסמכה לעבודה בגובה, יכירו את צורת העבודה הנכונה בגובה, ובכך ימנעו מעצמם תאונות עבודה וסיכונים מיותרים. 

יש לציין כי אנו מתאימים את הדרכת הבטיחות בגובה לצרכים הספציפיים של המעסיק, על מנת להבטיח לעובדים את המידע הרלוונטי ביותר עבורם. לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.