יועץ בטיחות לבריכות

בבוא הקיץ אנשים רבים יוצאים לבילויים בבריכות הציבוריות או ייהנו בבריכות פרטיות. לצד ההנאה הרבה שניתן להפיק מבילוי בבריכה, השהות בבריכה מלווה בסיכונים ומקרי טביעה קשים כבר התרחשו בבריכות שונות בארץ, חלק מהטביעות הסתיימו במוות. כדי למנוע מצבים בהם בילוי בבריכה הופך לטרגדיה, חשוב להכיר בסיכונים הנלווים לשהות בבריכות, סיכונים אלו הינם: טביעה, התחשמלות, חשיפה לכימיקלים וסיכונים נוספים. כדי להפחית את הסיכונים לאירועים, הגדיר החוק אילו בריכות שחייה חייבות להחזיק ברישיון. כדי לקבל את הרישיון יש להבטיח שבוצעו כל הצעדים הנחוצים לשמירה על הנמצאים בבריכה. את כל זאת עושים כמובן עם יועץ בטיחות לבריכות.

רישיון עסק לפתיחת בריכה לקהל

כדי שבריכת שחיה תיפתח לקהל, יש לקבל רישיון עסק, כך שבריכות ציבוריות אשר נמצאות בבתי מלון, פארק מים, פארק שעשועים וקאנטרי קלאב בהם מצויות בריכות, צריכים להחזיק ברישיון בתוקף אשר מתחדש כל 3 שנים. כדי לקבל רישיון לבריכות שחייה יש להזמין יועץ בטיחות לבריכות שידאג שתעברו את הבדיקות בנושאי הבטיחות הבאים: אופן הטיפול באיכות המים, האבטחה של המקום, הניקיון והתחזוקה, הבטיחות והגיהות ונושאים נוספים. את הרישיון יכולים לתת מספר גופים, ביניהם: משרד הבריאות והמשטרה והרשות המקומית שבשטחה נמצאת הבריכה.על מנת לקבל את הרישיון, יש להגיש לגורמי הרישוי הרלוונטיים תכנית עסק מפורטת ובקשה לקבלת הרישיון. מפעיל הבריכה מחויב להציג בפני הרשויות אישורים שונים, ביניהם: הצהרת מפעיל בריכה, אישור של חשמלאי לתקינות התאורה, ההגברה ושאר מערכות החשמל, אישור של מהנדס בטיחות אשר מעיד על המתקנים, המבנים והבריכה, תעודת מציל, תעודת כשירות לניהול בריכות, הצהרה לחידוש הרישיון של העסק ואישורים נוספים.

יועץ בטיחות לבריכות - חשיבות קבלת הייעוץ מבעל המקצוע

יועץ בטיחות מקצועי לבריכות שחייה הינו בעל מקצוע חיוני לשמירה על הבטיחות בבריכה. מתפקידו של יועץ הבטיחות לבדוק את בטיחותה של הבריכה בהתאם לכל התקנות שנקבעו בהסדרת מקומות רחצה. על היועץ לבחון את כל הנושאים היטב טרם מתן אישור לבריכת שחייה ציבורית ולהמליץ למפעילי הבריכה כיצד לעמוד בתקנות.

יועץ בטיחות יוכל להציע למפעילי הבריכה פתרונות יצירתיים אשר יסייעו בהתאמת מצבה של הבריכה לחוק. כמו כן, יהיה יועץ הבטיחות מעודכן בנוגע לכל תקנות הנגישות החדשות וינחה את מפעילי הבריכה בנוגע לשינויים שיש לבצע גם בנושא זה. יש לציין שיועץ בטיחות נחוץ גם במקרים של בריכות שחייה פרטיות, שהשימוש בהן דורש אף הוא קבלת אישור מהמועצה המקומית או מוועדת תכנון ובנייה.

במידה שאתם מעוניינים לקבל שירות מיועץ בטיחות לבריכות בכדי להבטיח שהבריכה עומדת בכל התקנים שנקבעו על ידי החוק, אתם מוזמנים לפנות אל החברה שלנו - Safety On ולקבל שירות איכותי מיועץ בטיחות לבריכות. כחברה אשר מתמחה בתחום הבטיחות נוכל לסייע לכם לשמור על הבטיחות בבריכה ונתאים את שירותינו לצרכים שלכם.

נשמח לעמוד לשירותכם.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.